Shu Uemura curler.


Jag skulle göra denna recension för läääänge sen, men ja, jag glömde bort det och en liten filur påminde mig om det. So here it goes!

När jag tittar Shu Uemuras ögonfransböjare ser den ut som vilken ögonfransböjare som helst. Först när jag började använda den så känns den annorlunda jämfört med Shiseido, men jag kunde inte riktigt sätta fingret på det. Efter några månader så har jag blivit van med den och då märkte jag skillnad när jag skulle skifta tillbaka till Shiseido. Nu vet jag inte om det kan bero på att min silikonpad på Shiseido är gammal så effekten blir annorlunda - men när jag böjer mina fransar (jag böjer tre ggr gradvis på vardera öga - först vid rötterna och sen utåt) så blir det hackigt och fransarna lägger i kors på varandra. Med Shu Uemura slipper jag det problemmet och jag får naturligt vackra böjda fransar. Dessutom håller böjen otroligt bra! Eftersom jag undviker att använda mascara så böjer jag fransarna bara och det kan hålla ut heeelaaa dagen om jag inte stöter på vatten eller svett och dylik. Och jag kan säga att jag har inte tidigare stött på någon produkt som har kunnat hålla böjen efter en kvart (jag har riktig envisa raka asiat ögonfransar) Så snacka om att jag blev lycklig eller!

19 dollar för en ögonfransböjare kan vara dyrt för många, men jag måste säga att den är såå värd pengarna. Den håller verkligen hela livet ut (ja, om man köper nya pads lite då och då och inte misshandlar den såklart) Ett måste i min neccessär och är absolut en av de prylarna jag inte kan leva utan.


Fullpott!
Man kan inte gå fel med denna mackapär.

Kommentarer
Postat av: Mikki

ooj vilken lockande recension! :D Något jag kanske borde investera på ^^



2009-03-24 @ 20:54:51
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Danielle

var köpte du denna böjaren? jag tänkte dra mig och köpa en shiseido i med att den också är bra.. =P

2009-04-28 @ 18:04:35
URL: http://dddang.blogspot.com
Postat av: stefania

Heej! Var köpte ögonfransböjaren? <3 svara snälla snabbt, tack :)

2011-03-18 @ 21:28:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0