curly eyelashes

 

Jag älskar sminkprodukter. Men jag dömd till att inte kunna använda tung smink pga eksemet runt ögonen. Men ändå köper jag hem smink, varför? För att jag är envis! Jag vägrar tro att det inte finns något smink för mig. Men som tur har jag upptäckt vissa produkter som passar mig. Bland annat har Shiseido Base Mascara och även ögonfransböjaren från samma märke kunnat försköna mina envisa asiatiska raka ögonfransar. Jag bad Alex att köpa en annan ögonfransböjare från märket Shu Uemura när han var i Hongkong. Jag har hört att den är världens bästa ögonfransböjare (Shiseido är näst bäst) så jag måste ju bara ha den! Jag har suttit och jämfört båda fransböjarna och tycker att de ser nästan identiska ut!! Men när jag väl böjde mina ögonfransar kunde jag känna skillnaden. Shu Uemura var något lite större och det gjorde lite ont när jag tryckte det mot ögat, men om den var bättre än Shiseido vet jag inte. En mycket noggrannare recension skall göras och jag ska utse vilken som är bäst :)

 

Nu ska jag tvätta ansiktet och sova! Jobb väntar mig redan vid kl 7...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0