update.

Nåväl, dags för ännu en uppdatering då. Kan börja med att jag befinner mig just nu i Hällefors (ett litet samhälle i skogen som ligger 80 km norr om Örebro), och här ska jag stanna till maj. Jag går nämligen på utbildningen FIDU (Förberedande Industri Design Utbildningen) och är laddad inför universitet-val nästa år. Jag hoppas att denna utbildning ger mig en guldbiljett till Umeå Institute of Design eller Högskolan för Design och Konstverk i Göteborg - men ja, man kan väl få drömma lite - om jag inte kommer in där så finns ju tusentals andra designhögskolor i världen :)

Jag sökte till Central Saint Martins i sista minuten men fick nyligen reda på att det inte finns platser kvar till mig. Var lite ledsen för en sekund, men kom över det ganska snabbt eftersom London inte var mitt förstahandsval ändå. Men men, jag är ändå här och ska förbereda mig inför nästa års arbetsprover - så varför gråta över spilld mjölk - jag har ju andra möjligheter!

Känns lite surt att vara så långt bort från hemstaden Ljungby :( Men det ändå helt ok i Hällefors - jag trivs än så länge :)


Aja, nu ska jag tillbaka till min skissuppgift - designa ett dörrhandtag! Det är mycket svårare än man tror..

Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: haha u bet Camie! it's my puppy :D Han är en Samojed/Pyrenée :)

2010-09-20 @ 19:42:19
URL: http://tsukii.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0