funderar.

Just nu : diggar till Usher's Moving Mountains (jag tröttnar aldrig på låten!) och jobbar på veckans skissuppgift.

Funderar på att lägga upp mina skissuppgifter här på bloggen. Men jag är för lat - har ingen motivation att blogga längre. Får se lite längre fram i veckan om jag orkar fixa om bloggen lite grann (troligtvis kommer det inte hända någonting haha) Anyway, jag saknar att fotografera - men jag har för tillfället inget minneskort och har varit utan nästan hela sommaren, så jag får antingen vänta på att mitt minneskort hitta hem eller köpa ett nytt. Än så länge kan jag fotografera genom att koppla in USB-kabeln och bilderna sparas på HDD, men tyvärr är min USB sladd inte så särskild lång - så fotograferingen känns väldig begränsad. Bleh.


I bakgrunden har jag min fina portfölj utan innehåll. Den ska vara i skinn när jag är rik haha. Har även smyg printat ut bilder på favoritpersoner och tejpat de på väggen (för fattig för att köpa ramar haha) Ska ta bilder på mitt rum när jag väl har fått tag på ett minneskort :)

Kommentarer
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

oh har du circle lenses på där? soo cute, du ser dockaktig ut :D hm vet itne om jag ser rätt men är det en bild från mikkis senaste bday, tro? :D

2010-09-28 @ 22:30:47
URL: http://tsukii.se
Postat av: 月姫 Tsukii ♥

sv: haha men då, sånt ser man juuuu!! ögonen får en sån rejält effekt-boost typ, as häftigt! Var de mkt dyrare med styrkor eller? Jag har för dålig syn för att ens kunna beställa bra och bekväma vardagslinser.. man måste specialbeställa det ena och det andra = allt blir mycket dyrare :( och färglinser kan jag utesluta helt, finns inte i mina styrkor! så jobbigt och ha så dålig syn alltså.



hahah jag vet inte, kände igen färgen och de tre huvudena tror jag haha, gissade bara :D och den andra bilden är helt omöjlig att se :p hade inte lagt märke till om du inte skrev det i texten, klart man måste titta då haha :D

2010-09-29 @ 00:04:04
URL: http://tsukii.se
Postat av: Mikki

ja visst ser tårtan söt ut! :D men smakade inte gott.. typ som vietnam tårta ingen fyllning bara grädde typ.

2010-10-07 @ 00:23:38
URL: http://londonista.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0