plan b.



Jag har märkt att jag bloggar när jag är som mest upptagen (alltså att jag borde göra vettigare saker!). Sitter här med min coola ögonmask och leker ninja. Jag vet inte om det är p g a sömnbrist eller rent insanity, men jag känner mig ganska nervös. Är knappt klar med arbetsproverna och min hjärna ägnar redan tid åt plan b. Vad ska jag göra om jag inte blir antagen? Jag funderar starkt på kulturstudier i Ghana eller Vietnam - bara för att byta riktning och se vad jag verkligen vill i livet. Att hitta sig själv, jisses, om det ändå vore så enkelt.

Men som Will Smith säger "There is no reason to have a plan B because it distracts from plan A". No time for being sissy, Camie! Back to woooork.

Kommentarer
Postat av: Mikki

har du sökt till laselle skolan camie?

2010-04-12 @ 15:53:17
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Mikki

ja det har jag :) typ sökte ngt impulsivt bara :P tänkte tacka ja till den skolan jag kom in i england annars ^^ men har inte riktigt bestämt mig. behöver inte tacka ja förens slutet av maj. Vilka skolor har du sökte i Sverige? Jag sökte en norrköping, en i kalmar och växjö. Alla samma inrikting, något med reklam och design kommunikation :)

2010-04-13 @ 16:01:11
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: Mikki

haha jo jag hoppas det! annars är det verkligen onödigt spenderat med mina pengar.



Jo jag tänkte med på beckmans men jag orkar inte göra arbetsprover och deadline är väl idag? Sen ligger det i sthlm.. vill inte bo där :P Men jag hoppas på ditt bästa med <3 hade varit roligare om vi valde samma skola och kom in :)

2010-04-14 @ 16:12:42
URL: http://thisismiki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0