new toy.

Äntligen ett nytt objektiv! Efter många men och om bestämde jag mig att köpa ett makro-objektiv.  Satt och grubblade länge om jag skulle skaffa en 50mm, vidvinkelzoom eller makro. Till slut hittade jag en Tamron 90mm f2.8 med en attraktiv prislapp - dock begagnat men den ser helt ny ut och funkar prima (förutom AF för att min d60 har ingen inbyggd autofokus - men det gör ingenting, af är bara ett bonus) För en månad sen köpte jag även en extern blixt, Nikon Speedlight SB-800, men har inte lekt så mycket med den - funderar på att skaffa detta kit eftersom blixtljuset is pretty harsh.

Well well, här har vi ett litet fototema - Words. Samtliga bilder är tagna med det nya objektivet.
















Kommentarer
Postat av: T S U K I I ♥

haha oh äntligen! :D ^^

jag funderar fortfarande, så svårt och bestämma! :S



blixt kitet är ju fett nice!

2009-10-13 @ 20:22:32
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0