captured happiness.

Jag tycker att fotografin är lite smått fantastiskt. Att den kan förmedla så mycket som inte ord kan göra. Har det hänt att du ryser när du ser ett fotografi? Kanske för att det ger dig obehagliga känslor eller bara för att det är så fruktansvärt vackert? Något jag älskar att titta på är bröllopsbilder. De behagligt mjuka ljusa färgerna gör mig så glad. Åh, om jag någonsin skulle jobba som fotograf skulle jag definitivt vara en wedding-photographer. Punkt slut.

En blogg som jag besöker regelbundet är OnceWed och geez, det får mig att vilja planera ett bröllop! haha. Alla vackra detaljer som bordsdekoration, invitationskort, bridesmaid-klänningar, blomarrangemang osv. Och det roliga är att de flesta bröllopar på bloggen är så himla personliga. Man behöver inget fem-stjärnigt hotell för att bjuda sina 100 gäster på åtta-våningstårta och champagne pyramid.





Photography by Erin Hearts Court


Photography by Red Photo Co.




Photography by Ben Blood




Photography by Our Labor of Love



Kommentarer
Postat av: Mikki

älskar när du uppdatera lite igen åt taget :)

2009-10-23 @ 15:40:54
URL: http://thisismiki.blogg.se/
Postat av: T S U K I I ♥

haaallååå eller, haha du har ju all tid i världen sötnos! :DD

satt till halv 6 i morse och kodade klart allt! Har bara min gästbok i php att finslipa kvar!!! :DD

2009-10-29 @ 22:11:45
URL: http://tsukii.net.tc
Postat av: Mikke

hm något säger mig att du e sugen på att gifta dig?? redan trött på plugget eller xd?

2009-11-03 @ 19:14:30
URL: http://mikotoshun.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0