Ipod Shuffle 3rd generation.


Apple kan verkligen sin grej. Att de kan sälja en spelare utan skärm när allt annat har färgdisplay and shit! Jag skulle faktiskt kunna tänka mig skaffa den ändå, för att min spelare är allmän diskriminerande och vägrar samarbeta med Mac och funkar bara på Windows. Dessutom behöver jag inga fancy spelare med miljonpixlar skärm att kolla video på. Bara en simpel spelare som spelar musik och har grym ljud. Den VoiceOver funktionen är överskön, jag kör den ibland på min Mac när jag är för lat att läsa hahaha.

4 GB för 895 kr och finns i två färger. Silver eller mörkgrå. Bra, slipper jag ha ångest över tusen färger jag ska välja mellan.


Minimalism rules.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0