glass.



Jag var så ledsen när jag fick reda på att Lejonet och Björnen har gått i konkurs. (Jag är fortfarande ledsen för det) Så jag tröstade mig med en Ben&Jerry Chunky Monkey eftersom jag älskade Lejonet och Björnens Bananchoklad så mycket. Men vet ni vad? Ben&Jerry gjorde mig så besviken! Glassen smakade inte ens riktig banan! Jag fick tvinga i mig hela glassen eftersom Alex vägrade hjälpa mig äta upp den. L&B Bananchokladen var ljuvlig god med ÄKTA banansmak och jag saknar den verkligen. Numera finns L&B bara att köpa i deras butik i Göteborg. Jag ska definitiv besöka glassbutiken nästa gång jag är i Göteborg...

För övrigt har jag hittat Ottos havtornsglass på AG:s Favör. Ska köpa den snarast för att återskapa minnen om den var verkligen så god som jag minns den.. :)



Glassiären i Karlskrona!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0