fur.

Find out more about Armani on peta.org.


Jag blev nästan blank i huvudet när jag tittade klart klippet. Det bara stod still. Jag fattar inte. Hur kan man inte känna sympati för detta?

För några månader sen läste jag en artikel om Blondinbella och fick reda på att hon köpte en kaninpäls för 10 000 kronor bara för att "den håller längre och att hennes barn eller barnbarn kan ärva den senare" WHAAT?! Ja ja, sen kommer det väl såna kommentarer som "men har du tänkt på alla kossor och grisar som blir slaktade för att du ska kunna äta Big Mac and shit" JA, men en ko kan ge mat till ett helt fotbollslag medan det krävs 40 kaniner för att göra en pälskappa.

Anyways. Jag har lite svårt för detta.

Jag säger inte nej till att äta tofu på halvtid. Men däremot kan jag inte skippa köttet helt.. jag måste tillfredsställa mina smaklökar.

Kommentarer
Postat av: mikki

nej usch.... seriöst. hur sjukt är inte det. jag lipade föfan :( detta är så hemskt! Att de kan genomgår detta är fan inte mänskligt.

2009-02-02 @ 19:15:23
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0