20th Birthday + Christmas.


Jahopp. Då har man fyllt 20. Förra helgen hade jag en liten middag hemma hos mig och det bjöds på lite sushi och bulgogi. Jag hade det så skoj (även lite stressigt, men sådant kommer på köpet när man är en värdinna) och det var skönt att ha sina nära och kära hos sig för att fira den "stora" dagen. Jag mådde inte så bra dagen efter, men det är en helt annan historia. Jag blev iallafall glad att det kom fler personer än förväntat och jag tackar alla som kom! Har tyvärr inga bilder från middagen, men jag hade mitt paparazzi-gäng på plats (Karro och Mikki duh! haha) Så langa hit bilderna ifall det blev några bra :)

På självaste födelsedagen spenderade jag med Mikki i Växjö, det var riktigt mysigt även om det inte blev någon julshopping. Vid juletiden är det alltid stressigt och det är inte alltid lätt att hitta julklappar. Men i alla fall, jag hade en mysig födelsedag och gulliga Mikki bjöd mig på middag. Uppskattade alla gratulationer jag fick under dagen också :)

Nu är det jul och det firas hemma med kusinerna. De har just kommit hem från Vietnam, och historier och presenter från deras äventyr är alltid uppskattade. Jag skulle också vilja åka dit och äta en massa god mat :(

Anyways, jag önskar er alla en riktig god jul! Och en massa god mat!



Min lilla vän Geoffrey från Australien har gjort denna mästerverk till min 20 årsdag. Eftersom han inte kan skicka presenter till mig, så hittar han på sådant här pyssel istället. Väldig häftig ändå! Förra året byggde han en panda och skickade en gif bild som han har skrapat ihop. Ska visa det till er en annan dag.

Note: Hey you aussie stalker, yes you Geoff, I posted your masterpiece up here and I hope you don't mind! And no, I don't think it's faggy to do crafty stuff :) Thank you again for your present, or you should thank me for keeping you busy on your freetime! ;) Love, Cam.

Kommentarer
Postat av: Ida

grattis i efterskott! :) Jag fyllde 20 i december! Vad gott det låter med sushi förresten. :)



kram

2010-01-11 @ 18:50:39
URL: http://adara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0