WoW 09 day 3

Lördag



Ming stod för den goda kinesiska lunchen. Ankan var super!



Vi fick offra lite av Vampire Weekend för att köpa regn-poncho. 40 kr för en bit plast.




Dead Prez hade feta beats.



Det regnade. Men vi var glada ändå..



..för att NAS was on stage.



Laxspett och ryggbiff till middag.



Alla dansade till Basement Jaxx. Kändes som vi var mitt i en gigantisk dansgolv.



Asher Roth "That party last night was awfully crazy, I wish we taped it. I danced my ass off and had this one girl completely naked."



Lily Allen was a w e s o m e.



Hon var bäst.



Vi skulle in till Trädgårn men efter en timmes-köande i regnet blev jag väldig trött och surig så vi gick till Gamle Port istället. Tack Ida och Ming som var gulliga och stod ut med mina humörsvängningar.

Söndag



Vi ville ha mini-pancakes redan från dag ett vi kom till Göteborg. Så på sista dan passade vi på att avsluta resan med goda belgiska mini-pannkakor.



Jag hade väldigt kul under Way out West-resan med Ida. Jag behövde verkligen det och jag är glad att jag har dessa fina minnen att bevara i mitt lilla huvud. Det var vissa stunder man bara ville hänga sig själv men dessa stunder gick över ganska snabbt och vi njöt av det goda så mycket vi kan. Tack för allt!

Kommentarer
Postat av: tsukii

vilket mysigt inlägg med all mat haha :D kul att du hade kul ! :D

men caaam, ser ut som om du ha gått ner i vikt?! eller så var det bara kameran :O

2009-08-24 @ 09:46:50
Postat av: T S U K I I

hihi jaaa eller hur! Förvånad att jag för en gångs skull fick apu där jag vill!!! :DD



aaahh men camie, du är en tjockis! dom kilon du förlorade ta du upp snart igen ska du se haha :DD

2009-08-25 @ 19:17:22
URL: http://tsukii.net.tc

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0