on tour.



Just nu befinner jag mig i Malmö och har slappat de tre senaste dagarna. Jag åkte buss hela vägen från Oslo till Malmö och det var inte så farligt som jag trodde - eftersom jag hade Wi-Fi på bussen haha. Innan jag åkte fixade mina kära kollegor en farewell-party och det var så himla gulligt - de hade nämligen förvandlat en minivan till en pub haha. Mot slutet fick vi besök av en drug-addict och det var minsann obehagligt men det slutade lyckligt - som tur.. Jag har varit med en del roliga och läskiga stunder och resan var överlag väldig kul och spännande. Jag ångrar inte en sekund att jag var i Norge "bara för att sälja jordgubbar" - för mig var det något lite mer. Jag har levt alltför tryggt och behöver en twist i livet.

Det har hänt så mycket och det gör mig både uppspelt och ledsen. Har för många känslor på en och samma gång och det sista jag vill göra är att sitta och deppa.

Anyways, Way Out West is on och jag är redo för äventyr.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0