Put some color on your lips.


NYX Round Lipsticks

Köpte hem ett gäng läppstift i olika härliga färger. Eftersom jag har lite problem med ögonsmink får jag väl leka med läppmejk istället! Helt underbara färger för ENDAST 0.99 DOLLAR per läppstift! Frakten från USA kan vara lite saftigt, men det gör inte så mycket, jag menar, 6,84 kr för ett läppstift går ju inte att hitta i Sverige. Köpte också  några fina nagellack, läppglans och pearl pigment. Nonpareilboutique.com heter hemsidan och leveransen tar en vecka. Magnifico.

Kommentarer
Postat av: d

Haha, ooh, jag är dum som inte uppfattade det. M, den finns ju även på film :). NU ska jag bli framgångsrik! Nu vet jag hemligheten till varför de som är rika är rika. Nej, men den boken tar faktiskt upp rätt bra saker.

2008-09-13 @ 08:54:02
URL: http://strawberryjam.blogg.se/
Postat av: Mikki

Camiiie! Kommer sakna dig! :( eller jag har alltid saknat dig!!



Hoppas du kan komma till Spanien för det vore jätte kul att ha dig där :)



Sen uppdatera din blogg oftare du med!! grrr... besöker din varje dag så få du blogga varje dag! :D haha



Puss love (L)

2008-09-13 @ 20:37:15
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: Tsukii

Shit vad billigt! Är de bra? De flesta läppstift brukar vara torra och lukta på konstigt --' Kollade på make up stores igår, SKIT torra haha. Men ändå ligger ed på ca 160 kr/st --

2008-09-14 @ 11:57:36
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0