Historien om det perfekta laptopfodralet.

När jag är i Malmö besöker jag alltid Åhlens City (mest för deras Ordning&Reda och Muji sortiment), Anna og Clara (jag tror butiken heter så? men det är en inrediningsbutik som säljer lite allt möjligt), Lagerhaus (jag går alltid ändå från Möllevångstorget till Centralstationen och då passerar jag två st Lagerhaus och oftast besöker jag båda två. varför vet jag inte dock). Jag har en liten thing för inredningsgrejer. Jag borde kanske bli en inredningsdesigner hmmm...

Anyway, denna gång köpte jag en Ordning&Reda laptopfodral till min kääära Macbook Pro. Jag tyckte att den såg ganska liten ut för att passa en 15 tummare så jag frågade expiditen och hon var ganska osäker också. Men jag köpte den ändå för att den var ju såå fiiin! Aja, när jag kom hem kastade jag min weekendväska på golvet och försökte stoppa in Macbooken i fodralet men.. DET GICK INTE! Min Macbookie är lite för bred. Attans också. Nu ska jag komma på en lösning, hur vet jag inte riktigt än, men Macbooken ska definitivt hamna i fodralet!




Kommentarer
Postat av: sunshine

Macbook is a little too wide?

hm...hm....hm....



adjusting the desktop to 800x600...it seems smaller..

2008-09-19 @ 00:58:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0