Deppig period.

Ja, jag vet inte vad som har flugit in i mig. Jag känner mig helt hopplös. Förmodligen är det inte tillräckligt belyst i mitt rum vilket gör att det är jämt mörkt i rummet och jag blir alldeles nere. Det finns perioder då jag känner mig deppig av ingen anledning alls. Just nu är det en sådan period. Idag vaknade jag ovanligt tidigt (kl.8.45!) och tog en låång dusch. Det piggade till en liten stund men sedan ville jag bara krypa ner i sängen och rulla ihop till en boll. Som tur finns olika hjälpmedel som kan göra mig lite gladare; Fresh Prince in Bel Air, Din Gata, Nintendo DS och Alex. Hoppas jag kommer över denna period snart. Jag ska trots allt till Russell Peters show på fredag, kanske min depression blir botad då?


Saman och Cynthia från Din Gata i P3

De är fett roliga. Hörbart om du har QuickTime.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0