Being creative.


Så här såg min IKEA tavla ut när jag köpte den. Inget fel med härliga svartvita New York bilder, men jag ville liva upp mitt rum lite granna och efter en halvtimme blev resultatet så här...



***



Samtliga bilder är reklambilder och temat för denna tavla är Enjoying life. Från vänster till höger: kosmetikakedjan Make Up Store, chokladmärket Mars, konditorigodbitar Delicato.

Denna tavla ska påminna mig att det är aldrig fel att unna sig livets godheter. (dvs äta hur mkt godis och bakelser jag vill hahaha)


Kommentarer
Postat av: a0,

2008-09-15 @ 14:19:39
Postat av: Mai

Fan va klockrent! En sån tavla skulle jag gärna vilja ha på min vägg :D

2008-09-15 @ 14:20:33
URL: http://maisans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0