18.

Kameran skickades runt igår och det blev 460 bilder till slut :) Inga pro-pro bilder utan bara vimmelbilder. En kul kväll med god mat och en del spyor. Det är ju obligatorisk för alla 18 års fester! Min mage blev riktig rund (och då menar jag 3-mån-gravid-mage!) av all alkohol och mat. Tänk att det var inte alls länge sen jag fyllde arton, och om mindre än två månader kommer jag fylla nitton. Så det är dags att skriva önske-lista snart! :)



Födelsedagsbarnet och ett creep :)


Om det är många som vill ha bilder så får jag komma på ett sätt att ladda upp bilderna.



Fan. Klockan är 23.00 och jag borde sova för länge sen! -_- Jobbet kallar imorn, jag visste väl att jag kommer aldrig lämna ostfabriken :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0