kärleksbrev

Köpt fler böcker! Jag tror jag köper minst en bok i månaden, men jag läser aldrig ut dom! Förmodligen för att de flesta böcker jag köper är inspirationsböcker och böcker som man kan välja ut vilka kapitel man vill läsa. Iaf, har fått hem boken Other People's Love Letters - 150 Letters You Were Never Meant to See. Den är riktig fin. Satt och bläddrade igenom den och jag kunde inte sluta le. Dessa kärleksbrev är skrivna av riktiga människor och i slutet av boken kan man läsa om hur kärleksparen möttes. En del handskrivna brev hade jag lite svårt att läsa men de är så vackra på många sätt. Dels att dom är så personliga men också att man känner igen sig i breven ibland.

image95


Ett av de 150 breven i boken. (Jag antar att det var skrivet av en liten pojke)

Hello! I'm bored. I had nothing better to do. I'm gonna be att Tom's house, and then go to the game. I hope you can come.
(Here goes nothing) Will you go out with me? I know you'll say "NO", and you probably won't talk to me, plus U like ... (of course U know). I'll be at Tom's so call me there (- - -3950). If you say "NO" (which will happen), can we still be friends? DON'T TELL EMILY SHE WAS RIGHT!

See Ya, Sobo

P.S. If you say "YES" (It won't happen) we better talk to eachother more, then U and Kraft.


Så sött.

Kommentarer
Postat av: christina

ååh, vart har du köpt den? måste ju ha också :D

2008-05-06 @ 19:31:23
URL: http://juicebox.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0