update..

Det har varit dåligt med uppdatering på sistone.. men okey, ska ta en snabbis. DETTA HAR JAG GJORT UNDER PÅSKLOVET: sovit, ätit, varit i malmö, festat i göteborg, jobbat, vara sjuk, surat, sytt vantar.. that's pretty much it.

Egentligen borde jag sitta vid symaskinen och sy sy sy.. men, vad gör jag? Sitter här och blogga såklaaart! :D mohaha.

Jag satt och kollade på dvd med mommie och så kom hon fram en idé. Eftersom studenten är på väg (även om jag inte vill tänka på det, scary som fan) måste jag hitta en studentklänning. Balen tror jag nog att jag skippar, hur classy kan det bli liksom? Tror inte det är värt att lägga ner tusen riksdaler på smink/håruppsättning och balklänningen! Änywäääy, så sa mommie att jag kunde rita upp en klänning och så ger hon det till en skräddare i Vietnam och dom ser upp den åt mig! Låter inte det super? Men jag är ganska kräsen när det gäller materialval.. måste vara lite mer specifik när det gäller sånt, annars kommer det sluta med att den ser cheap ut.


image39
Vore inte HELT FEL om de kunde sy upp denna? :D hahaha / Chanel Spring Couture 08 - style.com


image41
Skulle vilja ha några Ao Dai (viet. traditionell dräkt) Tycker de är så himla fina.. Def. ett måste i garderoben, inte för att man kan använda den så ofta (eller någon gång alls!), men alltid bra att ha. Man känner ju sig extra speciell när man har den på. Extra vietnamesisk. Extra kvinnlig. Extra oskyldig. Jag tror inte det finns nåt annat plagg som får en att se så oskyldig ut !! Seriöst alltså..


Enough.. ska sy nu (-_-) Later!

Kommentarer
Postat av: Sukki

Uuusch, vilken dag. Är helt nervös för att det ser inte så bra ut för mig :/ Tack annars!!! =)

2008-04-04 @ 10:38:33
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0