tror du att du gör dina egna val? FEL!

Undrar om det fortfarande finns folk som tittar in hit.. hmm.. anyway..


BOKTIPS!

Pinocchioeffekten av Henrik Diamant och Mikael Zethelius

image7

"Pinocchioeffekten av Henrik Diamant och Mikael Zethelius är sprängfylld av spännande, smarta och roliga fakta om mänskligt beteende. Här finns hundratals experiment inom olika områden som visar att alla människor är lätta att manipulera bara man drar i de rätta trådarna."

Den är superintressant. Jag älsklar psykologiböcker, men denna är askul! Och jag har lärt mig så mycket, både hur människor tänker och att vi människor är så lättmanipulerade (*host like me). Jag köpte denna på Bokias bokrea i Ljungby för 60 KRONOR! Kunskap är billig, och kunskap är makt. Sådeså.


Kommentarer
Postat av: mikki

jag kolla in hit varje dag :D även om du inte uppdatera så ofta :P

2008-03-04 @ 17:44:32
URL: http://hipmabells.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0