om jag hade all tid i världen, skulle jag..

.. sitta och läsa böcker!! Jag bara samlar på fler och fler böcker men har aldrig tid att sitta och läsa dem. Finns inget mer avslappnande än att läsa en bok och dricka te. Men tiden flyger bort så fort när man väl sitter ner och läser en bok! Min bokhylla är fylld med allt från mode/illustrationsböcker till psykologi/filosofi böcker, och så några handböcker för allt möjligt. När jag flyttar ut vill jag ha ett bibliotekrum... och en ateljé, fotostudio, syhörna, walk-in-closet, gigantiskt badrum och världens mysigaste balkong! Ja, det är allt jag kräver.. inte så mycket väl?

Det finns en t-shirt tävling i Japan som påbörjade i början av april och jag var så sugen på att skicka in ett motiv! Men har brist på motivation och inspiration så jag har inte skickat in något än. Borde kanske göra något ändå, sista anmälning är ändå den 31 mars. Skynda och va med och bidra! Jag vet att många av mina vänner är väldigt konstnärliga och har bra känsla för vad som ser snyggt ut. Om ni råkar läsa detta är det bara klicka in, värt ett försök iaf. Och.. *host förra årets vinnare var inte ens något speciellt *host

HÄR!


Jag köpte hem en bok som ska visa hur man sy kläder. Ska hämta den på ICA snart, hoppas den är bra.
image30

Tudiluu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0