nästan gratis tshirt med eget motiv!

image10

image9

Jag fick ett mailerbjudande från Vistaprint.se och tänkte "Ah fan, säkert ännu en sån där gratis visitkort-erbjudande med opersonliga motiv" Men jag klickade in ändå (för jag har inga andra roliga mail att kolla på) och såg att man kan ladda upp egna motiv och de trycker tshirten åt dig. "Hmm.. not bad" tänkte jag och körde på. Eftersom jag är fortfarande hypad över hela "Geek Chic" fenonemet så blir det en nörd-tshirt. Gjorde blondinen lite nördigare och skrev på en japansk text på ryggen. För vad vore en nörd utan något japansk?  Men tänkte göra något roligt så jag letade efter roliga fraser man kan lära sig på japanska, och hittade den perfekta frasen man kan ha på en tshirt: I'll have to go on a diet if I want to wear this. Perfekt huuh? Nördig men ändå fashion-influerad. Totally Geek Chic for real.

Jag beställde en M och hoppas den är i rätt oversize. Förmodligen kommer jag sy om den, men jag ser fram emot hur den kommer se ut.. PS. Tshirten blev inte helt gratis, frakten räknade de in och det blev totalt 60 kr. Men sextio spänn är ju i princip ingenting!

Kommentarer
Postat av: mikki

hahahaha jag fick också sånna vistaprint mail hela jävla tiden! så det var inte gratis ändå.. :p visste väla det

2008-03-04 @ 17:39:07
URL: http://hipmabells.blogg.se
Postat av: Sukki

Hmm.. Jo du skrev väl det för läääänge sen? fast var det limited edition då? för nu är det på de alla :P undrar bara vad skillnaden är. haha :P

2008-03-05 @ 17:48:37
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0