laptopställ.

image8
taget av Hau

Oui. Den med motivet GeekChic har jag gjort. Och den med de söta fiskarna har Hau designat. Han bad mig om hjälp med motivet och som tack fick jag göra mitt eget motiv ! Är han inte bara för snäll? Dessa laptopställ har han ställt ut och jag vet inte riktigt hur det gick, men folk tyckte säkert de är urläckra eller åtminstone jag tycker det!

Jag älskar att hålla på med projekt och se hur reslutatet blir. På tal om det.. vårt UF-företag kommer ställa ut på Dag-X i Växjö den 2 April. Be there om ni åker förbi eller ska vara i Växjö. För mer information, klicka in här.

Later, alligator! (sån tönt jag är..)


Kommentarer
Postat av: mikki

vad e det för ngt camie? :D

2008-03-04 @ 17:43:34
URL: http://hipmabells.blogg.se
Postat av: Indiemusik.se

Riktigt snygga! Kan man köpa dom någonstans?

2012-01-18 @ 15:51:45
URL: http://indiemusik.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0