geeky geek..

image36
Steve Jobs / mac.feber.se

Jag ÄLSKAR att surfa inne på feber.se och jag besöker den miiiinst 5 ggr om dan! Seriöst! Jag läser allt som finns där inne. Om jag skulle bara få surfa på en sida resten av mitt liv skulle jag LÄTT valt feber.se, så mkt älskar jag den. Iaf, var inne och läste på macfeber och såg denna bild. "Woow" för det första, det är ju Steve Jobs - Applekungen! och sen märkte jag "faaan, det är ju små små bilder av apple produkter ju! såå cooooool" . Jag vet, jag är den största tönten, men jag blir lätt impad av sånt här. Sen kom jag på att jag köpte en MacWorld tidning för nån månad sen (bevis på att jag är den största Mac-wannabe nånsin, jag har ingen Mac och äger inte ens en iPod, men ändå köpte jag en tidning för 75kr (!) med bara Appleprodukter) och där tipsade de om gratis/billiga mjukvaror för Mac. Där stod det om Mozodojo och programmet kan göra sådana bilder som bilden ovan på Stevie! Men tyvärr kör programmet bara på Mac..

På tal om Mac, såg även en tävling för alla mediamänniskor därute! Man kan göra allt från en affisch till ett videoklipp, det spelar ingen roll! Bara det är något kreativt som man har gjort själv på en Mac så kan man vinna lite Appleprodukter. Som sagt, det måste vara gjort på en Mac. För tävlingen heter faktiskt Made on a Mac.

image37

Då fattar ni hur sugen jag är på att skaffa en Mac? Ska funderar lite till om jag ska skaffa en vit Macbookie eller en Macbook Pro.. Let's see, let's see.

Kommentarer
Postat av: Sukki

nee orka sånt! xD

Haha jo jag ska checka i GBG, de MÅSTE ha >

2008-03-13 @ 19:36:12
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0