Flickr.com

Visst, jag har varit inne på flickr.com förr och hittat fantastiska fotografer. Men denna gång har jag verkligen fastnat. Kan verkligen spendera timmar på att bara sitta och titta vackra fotografier. "Damn vad jag vill bli en av dem" tänkte jag hela tiden. Jag har velat ha systemkamera ett tag (som alla andra nördar) men har faktiskt bestämt mig att begränsa mej med en långzoomare först. En riktig tungviktare tar jag senare när jag har lärt mig att fota pro bilder. Nåväl, ska nog inskaffa mig en Canon Powershot S5is. En babysystemkamera som en viss person skulle nog kalla det. Den verkar helt underbar och väldig praktiskt. Inte nog med prislappen är rimlig, den har en vridbar display också!

image11
riktig sötnos va? hihi

___________________________________________________________________________




ANYWAY. Denna bild har verkligen inspirerat mig på många olika sätt. Man måste bara älska den.
image12
källa


Later.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0