Studenten 08


Song Hy (så fint uppklädd han var) Jag (mina askungeskor blev förstörda, faan!) Ida (såå gullig hon var i sin klänning)

Damn vilka kassa bilder på mej! (brukar inte klaga sånt, men seriöst? Man borde egentligen hyra en fotograf vid såna högtider) Aja.. Studenten är över. Det bästa och värsta med dagen var känslorna. Man var glad, ledsen, nervös, uppspelt - allt på en och samma gång! Tur att man bara går igenom detta en gång. Det var superkul att få ett stipendium av UF/Sparbanksstiftelsen, det kändes skönt att ännu få ett bekräftelse för all hårt arbete vi hade lagt ned på vårt Hand in Hand UF (även att gå upp på scenen och ta emot den feta checken). Känns verkligen sorgligt att lämna klassen, men ännu sorgligare att man måste börja bli vuxen nu..

men iaf.. TACK för alla gratulationer, blommor, presenter och alla som brydde sig. Mitt liv som arbetslös har precis börjat.. (eller åtminstone en vecka innan jag börja prisa ost igen i ostfabriken haha :)

Kommentarer
Postat av: mikki

du få skicka bilderna :D

2008-06-15 @ 14:08:59
URL: http://fruitloop.blogg.se/
Postat av: 'Sukki

Grattis till studenten Camie! Jag är lite seg,sorry :P men dagen du tog studenten hade jag helt fullt upp :S ännu en gång gratis ^^ KRAM

2008-06-15 @ 19:43:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0