ops..

Fy vad dålig uppdatering det har varit.. Och det konstiga är att jag har tusen saker att skriva om! Kanske är det problemmet? Haha. Änywäy, detta har hänt:

  • Alex har kommit hem från Hong Kong och han har köpt hem en Nikon D60 och en Macbook Pro åt moi. (YEEEEEEEEEEAAAAAAAAAAH!!!)
  • festat i Göteborg ( *host.. någonting otroligt pinsamt (and painful!) hände och jag vill helst inte nämna det i bloggen. Det är lugnt.. inget sex, alkohol (njaa okey lite) eller våld är involverad)
  • sytt en klänning (jag looooooovar, häng kvar och du kommer att få se den veery veery sooon!! :)
  • köpt tusen böcker (duh!) och en skateboard (den ska hänga fint på min vägg)
  • tittat på PS I love you - JAG ÄLSKAR DEN! Det lustiga var att min big bro rekommenderade den (?!) Inte visste jag att han kollar på chickmovies (jag skulle inte ens få för mig att kolla på filmen om inte han tyckte att den var bra, gjorde mig nyfiken liksom :P) Iaf, den är otrolig fiiin! Jag grät 2 ggr under de första 50 min. Ingen riktig snyft snyft koreansk-film utan en ganska lättsam film med lite komedi. Jag lovar, alla känslor kommer på en och samma gång.
  • jobbat - jobbar - ska jobba.. SEN har jag två veckor semester and därefter jobba en vecka till :) SEN under hösten vet jag inte var jag hamnar.. får se var vinden tar mig.



IDAG har jag jobbat. Mina hälar värker lite. Ringtån blöder lite. Mina axlar är lite stela. Mitt PMS humör är som ett berg och dal bana. En liten putmage kommer med på köpet. Hämtat mina sju böcker som jag har beställt på CDON.com's bokrea för 300 spänn sammanlagt. Förnyat mitt pass - som jag kommer ALDRIG visa för någon i tio år dvs inte förän jag har förnyat den igen om tio år.

IMORGON ska jag ner till Malmö och hälsa på min älskling, Dollar (deras söta pekingnese som är tusen år gammal) och Danny (Alexs gulliga systerson som är halv kines och halv indisk). Men först bussa till Alvesta och pick up en brittisk Glamour på Pressbyrån (man får nämligen en gratis Benefit läppglans - jag älskar Benefit och det märket finns ju inte i Sverige!! :) och sen tåga ner mot Malmö. Jag älskar att åka tåg. Jag TÄNKER INTE SKAFFA körkort. Sådeså.


Skit i charter! Någon som vill tågluffa med moi? :)

Kommentarer
Postat av: d

Alex kan köra dig överallt nu och i framtiden, så då behövs det inget körkort! :D

2008-07-06 @ 16:32:05
URL: http://strawberryjam.blogg.se/
Postat av: Mikki

åååååh!! vad kul, jag har önskat mig en macbook länge nu måste skaffa det snart!! avis på dig nu :D förresten hur mkt kostar det i hobngkong e det billigt? ^^



annars vill jag tågluffa med dig! :D:D:D

2008-07-08 @ 18:42:50
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0