Gud.. vad är det?



Denna helg har varit väldigt "kristet". Vi har varit på gudtjänst och umgåtts med kristna från olika håll i världen. Lärt känna en fransyska som *host Long hade nåt på g med. Haft en lååång och djuuup diskussion om Gud med en präst från USA. Fått höra underbart musik av en såg (spelad av en fransman som kan prata flytande vietnamesiska). Intressant helg huh? Ganska trist egentligen, men vi hade ganska kul ändå. Men dock väcker fler frågor om Gud. Jag väljer att tro på Gud när jag väl har fått svar varför jag ska göra det..

Vad är meningen i livet? Dock tror jag inte Gud är svaret..

Kommentarer
Postat av: Tsukii

varför funkar det inte då ? :O

mmmmm! de borde göra fler grejer för mac :D hahah typ om 50 år



Aww vilka bilder ^^ haha blev helt glad av att se dom ju :P gilalr bilder längst till höger på dig! ^^

2008-07-14 @ 12:36:13
URL: http://moonprincess.blogg.se/sukki

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0