Musikhjälpen.


KLICK!


Imorgon ska Ehsan (min favvo programledare på radiokanalen Din Gata 100,6), Kitty (från BigBrother remember?) och Henrik (gaydude men annars vet jag inte mkt om honom) tillsammans sitta i ett glashus mitt på Gustav Adolfs torget (Malmö) i 6 dagar utan mat (de får endast dricka vätska). Det här ska sändas på radio, tv och webben dygnet runt och deras mål är att samla in pengar till flyktingar runt om i världen.




Jag tycker detta är en urbra idé och jag kommer definitiv stödja projektet. Mina föräldrar har också varit flyktingar en gång i tiden och jag vet att de har varit med om en hel del. Så varför inte hjälpa andra som går igenom precis samma sak just nu?

Man skänker pengar genom att :
  • kika förbi glashuset och lägga pengar i bössorna
  • önska en låt via sms, mms eller mail (kostar 50 kr och det går oavkortat till Radiohjälpen)
  • betala på kontot 90 1950-6
  • tävla om saker, kostar 10 kr per samtal




Önska en låt genom att skicka ett SMS eller MMS där du skriver vilken låt som du önskar. Efter låten skriver du ja om vi får ringa upp dig i sändning.  MMS-bilder som du skickar kan vi visa på webben och i TV. Glöm inte att skriva vad bilden föreställer.

Exempel: artist låt ja.
Varje SMS/MMS kostar 50 kr (+ ev. trafikavgifter).

Skriv gärna varför du önskar just den låten du önskar!





BE THE CHANGE YOU WANT TO SEE IN THE WORLD.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0