My Sassy Girl - The US version.



Wo yao si le (OMG in mandarin) Biopremiär för den amerikanska My sassy Girl. Shiet, de amerikaniserar alla bra asiatiska filmer ju! Jag lovar; The Ring, Shutter, The Eye, Dark Water och nu.. My Sassy Girl. Jag har sett både asiatiska och amerikanska versioner av filmerna, och jag måste säga, oftast är den asiatiska versionen bättre. Trust me, inget slår originalet. Och jag slår vad om att den amerikanska My Sassy Girl kommer att bli en flopp, se bara på trailern! No korean charm at all, just another lame american-romantic-comedy. 

Kommentarer
Postat av: Tsukii

Jag håller med!

Det är bara bullshit att de ska hålla på och göra kopior ><

2008-08-30 @ 20:56:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0