lustigt..


Egentligen borde jag sova. Men nu är det försent att somna om och sen vakna upp för att jobba. Igår trodde jag att jag skulle vara duktig och lägga mig tidigt.. vilket jag gjorde, men det tog en jädrans lång tid innan jag somnade in. Idag, tänkte jag också vara duktig vaknade kl. 6 för att börja jobba kl 7. Men under tiden jag borstade tänderna märkte jag att mamma och kusinen inte ha vaknat än, varför ska jag komma till jobbet så tidigt då tänkte jag? Så vad gjorde jag? Jag gick och satte mig framför datorn. MEN, tror inte att jag sitter här och göra strunt grejer (ok förutom detta blogginlägget) Jag har faktiskt sealed an envelope :) och tror det eller inte, till en youtuber som jag har ingen aning vem det är. Denna person bor i Frankrike och har visserligen sett min före detta mobil (som jag lade upp på youtube) och frågade om jag kunde få tag på klistermärken åt denne. Jag tog faktiskt tid på mig och gick till Lagerhaus i Malmö bara för att köpa dessa klistermärken till denna person. Det kändes kul. Kändes bra. Tänk om någon var så snäll och gjorde samma sak för mig..

..okey, delvis varför jag gjorde detta var också att jag gillar skicka brev till folk :) Någon som vill brevväxla med mig?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0