jordgubbstarte och cream puffs

Jag bakade en jordgubbstarte förra veckan. Den blev rikitig lyckad! Jag brukade baka den för två år sen och Hung var visst en fan såå.. jag var bara tvungen att baka den igen :) Så här såg den ut:


foto: Cam Tu Nguyen



Idag ville jag testa på något nytt och det blev... cream puffs! Jag var såååå sugen att baka när jag såg huvudrollen i Absolute Boyfriend baka en sådan kaka. Hittade en amerikansk recept och resultatet blev så här!



foto: Cam Tu Nguyen

Har inte smakat på den än.. Men hoppas att den är lika god som den ser ut :D

Kommentarer
Postat av: mikki

Ahh jag alskar din fruit tarte! Super god, jag har ocksa blivit en av dina fans haha :D



ooh var den god ? det ser super yummie ut!

2008-08-11 @ 13:36:03
URL: http://fruitloop.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0