vårkänslor..

image58image59
Shiseido

Ååå härligt väder! Känner verkligen att våren är här. Läste nyss på Sublimt och där skrev hon om Shiseido Base Mascara! Hon gav den toppbetyg och jag håller verkligen med henne. Jag vet inte hur många ggr jag har fått lida för att mina ögon är alldeles för känsliga och att mina ögonfransar är envist raka och tråkiga. Men nu kommer jag aldrig vara utan denna produkt, det kan jag svära på ! Basmascaran och fransböjaren från samma märke. Hurray för vackra fransar!


image60
Vad vore vår utan körsbärsblom? När jag ska gifta mig vill jag absolut gifta mig under våren. :)

image61
TeenVouge / Promnight - Bara för att den är så pastellig och fin.

image62
Och så vill jag lära mig göra såna hära fina buketter!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0