Oh, jag vann!

Fy vad roligt! :D Jag vann Bar O'd Mars dofttävling.

"Tävlingens vinnare!
Japp, då var det klart. Tävlingen om ett valfritt doftstift från Crazylibellule and the poppies är avgjord. Vinnaren är utsedd av DaBoss. Bossarnas Boss ...Capo di tutti Capi. Hon sa att det var klockrent, det kan bara bli den här! Vinnaren heter "Cam" ....

Mitt allra första doftminne måste vara när jag var i Vietnam för första gången. Jag var då fyra och har aldrig varit i mitt hemland förr. Den tunga varma luften och den starka lukten av hett asfalt sitter länge i mitt minne. Det kändes som jag klev in i en helt annan värld. En värld som jag kommer ursprungligen från, men ändå är det så främmande för mig.

Klockrent ...back to the Roots. GRATTIS på dig, jag skickar dig ett mail nu!"

image82
Det blev en "Le Baiser" (The Kiss)

Jag har faktiskt redan ett sådant doftstift, fast en "Ananas Imperial". De är skit bra! Kanske inte sitter lika bra som vanlig parfym, men de är grymt praktiska! Jättesmiidgt att ha i väskan utan att oroa sig att parfymen läcker ut.

Prickade in denna väska på hemsidan också..

image83
Malababa / Art Deco - lammskinn och handgjord för 1500 riksdaler (REA-pris)


Bar O'd Mar har så trevlig personal också. Skickade ett mail till kundservice och de var übersnabba, snällt att skicka extra bilder på väskan också.. Det kallar jag för service! :D

Kommentarer
Postat av: Sukki

Sjukt nice! ;D Grattis Camie!

2008-04-25 @ 18:33:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0