miss my computer..

Konstigt nog har jag inte saknat min dator förrän nu de senaste dagarna? Och den har varit död i snart två månader! Fattar itne att jag har kunnat överleva genom att sitta vid brorsans och mommies dator. Saknar verkligen Photoshop, Dreamweaver, min ritplatta, mitt skräp som musik och bilder.. Egentligen är det faktiskt ingen större skada på min dator, allt den behöver är en ny fläkt.. och en sådan kostar väl max 100 spänn och tar 10 min att sätta in :D Jag vet, jag är så lat.

Änywäääy. Vårt UF-företag ska avvecklas snart och jag behöver uppdatera hemsidan. Och det är liiite jobbigt utan Dreamweaver, men det ska jag nog lösa. Får väla göra det på det old-school sättet som jag höll på med ett par år tillbaka.

Jag är ganska low i mitt humör de senaste dagarna också.. Mina ögon har blivit svullna IGEN -_- Jag tror det är för att jag inte var tillräckligt noga med sminkborttagningen när jag var i Malmö. Jag måste verkligen skaffa riktig bra sminkborttagning, och helst ska den vara praktiskt! Jag brukar använda Clearasil Cleansing wipes, men denna Malmö-tripp glömde jag faktiskt att ta med den :( Ska lämna kvar ett helt paket hemma hos Alex nästa gång så jag har reserv :P

En annan sak är också studenten.. Får panik bara av att tänka på det. OMG! -_- Andas uuut.. Andas iiin..


David Sides - the HipHop/RnB pianist (jag har till och med en av hans låtar som ringsignal!)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0