Alex fyller år snaaart...

Omg. Min lilla älskling ska redan fylla 20 ! Can't believe it.. Om sex dagar fyller han år och jag har förbrett lite grejer till honom :) men det är alltid lika svårt att hitta något -_-

Som när han fyllde 18 skulle jag baka en tårta och det gick åt heelvete.. Men i år ska jag nog inte baka en tårta, ska istället baka något gulligt (helst gott också), jag har ju ändå några dagar på mig att öva?

Men nåt i den här stilen kanske?

O'Holy Sweet

De är så himla fina och söta! Egentligen skulle jag förstöra hans "diet" om jag ger honom dessa kakor.. men det skiter jag fullständigt i :P han får fan äta upp allt jag gör till honom ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0